Forum Dominus Nox
Forum Sojuszu Dominus Nox
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

bomba plan

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dominus Nox Strona Główna -> Archiwum / IPN
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 02:00, 21 Lut 2007    Temat postu: bomba plan

Przepyszne toskanskie wino sie konczy, aktualizacja NIPu wychodzi mi bokiem (musze zalaczyc 9 dokumentow, zeby zmienic nazwe firmy!) wiec koniec przyjemnosci i czas na zabranie sie za obowiazki czyli travian Wink
Bomba plan, ktory ukladalam sobie w glowie od jakiegos czasu i co do ktorego prosze Was o komentarz wyglada tak:

I. rekrutacja

1. Zaproszenia chetnym do sojuszu wysylaja: mimine, Madzia 1, Gooras. I juz.

2. Jesli do kogos pisze kandydat do soja, ze chce dolaczyc i ma pop mniej niz 300 to dziekujemy mu grzecznie i zapraszamy jak bedzie mial 300. Nie odsylamy go od razu do mimine czy Madzi, tylko sami zalatwiamy sprawe.

3. Jesli znamy kogos, kto dobrze sie rozwija i warto by bylo miec go w soju - wysylamy prywatna wiadomosc do mimine lub Madzi (nie od razu na forum, bo sie balagan robi). Po przeprowadzeniu wstepnego rozpoznania Kadry przedstawiaja wartosciowego kandydata na forum (niewartosciowego rzecz jasna nie przedstawiaja Wink)

4. Rozpoznanie kandydata przez Kadry zawiera odpowiedzi na pytania:
- czy ma odpowiednia populacje
- jak daleko jest jego osada od "trzonu" sojuszu (to brzmi dosc nieprecyzyjnie ale tez trudno definiowac blizej, bo co z tego, ze ktos ma blisko do chelmi, kiedy na razie chelmi jest sam i nie ma sensu, zeby sam pomagal "nowemu")
- jakie ma plany rozwojowe (surowce, mury czy wojsko)
- czy i ile ma wojska (na wstepie "nowy" powinien moim zdaniem miec przynajmniej polowe tego, co wymagamy od "starych" czlonkow)
- jaka ma produkcje
- od kiedy gra i jak czesto
- dlaczego chce dolaczyc do nas i czy ma jakies problemy z czestymi najazdami, przed ktorymi musielibysmy go bronic

To z mojego doswiadczenia najwazniejsze pytania. Pytanie o sposob na rozgromienie silniejszego sojuszu jest dobre ale wydaje mi sie zbyt czasochlonne. Natomiast ja przykladam jeszcze wage do tego, jak sie z "kandydatem" dogaduje (innymi slowy, czy jest mily:)) ale tego nie da sie zmierzyc zadnymi pytaniami Smile

5. Informacje o stanie wojska i produkcji kandydatow sa do prywatnej informacji rekrutujacych - nie mozna ich umieszczac na forum bowiem w razie gdybysmy nie chcieli kogos przyjac stalby sie latwym lupem wbrew sobie

II weryfikacja i system motywacyjny (tu czekam na info od ufo666 w sprawie konkursow, wiec na razie to tylko tyle, co sama wymyslilam)

1. raz na jakis czas beda przeprowadzane statystyki (i tu potrzebujemy chetnego - np. ufo666 Wink zeby zdefiniowac jak czesto) majace na celu wybadanie postepu naszych graczy. Beda brane pod uwage:
- ilosc pop
- miejsce w rankingu ogolnym
- ilosc punktow jako najskuteczniejsi napastnicy (OFF)
- ilosc punktow jako najskuteczniejsi obroncy (DEF) (zmiana tej wielkosci bedzie swiadczyc tylko o tym, ze ktos jest napadany Wink)
- ilosc postow na forum (nie chodzi o to, zeby miec jak najwiecej - Maks Wink - tylko zeby przez kolejne tygodnie nie bylo nadal zero...)
- liczebnosc armii (straca Ci, ktorzy nie podadza na forum aktualnego stanu armii)
Na podstawie tych informacji Rada bedzie decydowac o nagrodach (szykuj sie Gooras Wink) ale i o "ostrzezeniach". Zgodnie z regulaminem nowym 5 ostrzezen to czapa...

2. Ilosc czlonkow sojuszu powinna oscylowac wokol 50, max 55. Jesli chcemy przyjac kogos nowego, to najslabszego trzeba usunac. Jesli wiec ilosc czlonkow sojuszu osiagnie 55 to rekrutacja zostaje wstrzymana.

Takie to wlasnie na razie mam pomysly. Wszelkie uwagi mile widziane, zwlaszcza dotyczace precyzowania czegos (np. ilosci wymaganej armii dla "nowych"). Mozna oczywiscie rowniez do mnie pisac prywatnie, jesli ktos nie chce wypowiadac sie na forum.
Powrót do góry
Gooras




Dołączył: 14 Sty 2007
Posty: 4658
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 09:00, 21 Lut 2007    Temat postu:

Generalnie pomysły mi się podobają. Dlaczego ilośc członków Sojuszu powinna oscylować wokół 50? Max ambasady jest 60 i do tego powinniśmy dążyć. 60 aktywnych graczy, przestrzegających Regulaminu. Wtedy oczywiście proces rekrutacyjny by się nie kończył. Twoje zasady mogłyby obowiązywać przey naborze do akademii. Tylko, czy będzie na to czas, gdy wróg u bram? Czy nasz Sojuszu przejdzie próbę czasu i będzie się rozszerzał zamiast kurczyć?
Jestem za tym, że by wprowadzić bomba plan w życie. Na pewno zaprowadzi trochę porządku jeżeli chodzi o nowych kandydatów (priv do Kadr zamiast wrzutek na forum i ograniczenie ilości osób mogących wysyłać zaproszenia).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dr eXi'stein




Dołączył: 14 Sty 2007
Posty: 2399
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Śro 09:00, 21 Lut 2007    Temat postu:

Bardzo rozsądnie Smile Z tym, że tak jak Gooras mówi - dobijmy do 60-tki. Reszta bez zmian. Jasne i klarowne. Jak toskańskie wino Wink

GuL!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
luzny_wiesiek
Gość






PostWysłany: Śro 09:00, 21 Lut 2007    Temat postu:

Może nie powinienem się wypowiadać bo dość nowy jestem ale wyrzucanie ludzi ?? Coś mi nie pasuje... Proponowałbym utworzenie akademii I tam by się przenosiło ludzi którzy się nie łapią... Oczywiście zachowywać by trzeba było całą procedurę i wymagania...Wtedy by mogła być tak zwana "zdrowa konkurencja" czyli wyścig gospodarczy ludzi bo każdy by chciał należeć do głównego sojuszu... Tylko jest jeden problem z tą akademią... Inne sojusze mogłyby zacząć atakować ją, a to by mogło oznaczać problemy... Ja myślę że trzeba to dobrze przemyśleć i przegłosować... A tak to plany mimine są ekstra...
Powrót do góry
n3m3s1s
Gość






PostWysłany: Śro 09:00, 21 Lut 2007    Temat postu:

Luzak, tu chodzi o wyrzucanie ludzi ktorzy nie sa aktywni, lapia zolte lub czerwone kropy co chwila. Tacy nawet do akademii sie nie nadaja.
Powrót do góry
dr eXi'stein




Dołączył: 14 Sty 2007
Posty: 2399
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Śro 09:00, 21 Lut 2007    Temat postu:

A sprawę akademii mamy już za sobą - poszukaj na forum. Raczej nic takiego nie zaistnieje...

GuL!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ufo666
Gość






PostWysłany: Śro 11:00, 21 Lut 2007    Temat postu:

Zrobię to co trzeba, tylko dopiero jak będę miał więcej wolnego czasu, na razie mam z tym problem. Dopiero gdzieś w weekend..
Powrót do góry
Gooras




Dołączył: 14 Sty 2007
Posty: 4658
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 11:00, 21 Lut 2007    Temat postu:

Chyba, że dobijemy do 60, będziemy się mieć dobrze, itd., itp. Ale na razie odpada.

Oczywiście, że wyrzucanie graczy tylko nieaktywnych. + wg nowego Regulaminu za 5 ostrzeżeń, ale ostrzeżenia łapie się za brak aktywności głównie (+ za głopotę i inne poważne przewinienia, które są na szkodę Sojuszu)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 13:00, 21 Lut 2007    Temat postu:

ok, zmieniamy max graczy na 60, ale moim zdaniem powinny zawsze byc jakies wolne "sloty", zeby moc szybko kogos przyjac bez koniecznosci wyrzucania kogos innego (procedura "usuwajaca" trwa zazwyczaj dluzej niz "aplikacyjna")
Powrót do góry
dr eXi'stein




Dołączył: 14 Sty 2007
Posty: 2399
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Śro 13:00, 21 Lut 2007    Temat postu:

No i tu też nie można Ci odmówić racji...

GuL!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dominus Nox Strona Główna -> Archiwum / IPN Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin