Forum Dominus Nox
Forum Sojuszu Dominus Nox
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Petronius - rezygnacja z gry
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Dominus Nox Strona Główna -> Archiwum / IPN
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
n3m3s1s
Gość






PostWysłany: Czw 02:00, 05 Kwi 2007    Temat postu:

Moment...
Tak jak pisalem w innym temacie, najlepsza sile off stanowi piechota i konnica w jednym. kazdy jednak gra tak jak uwaza.
Powrót do góry
White Tigger
Gość






PostWysłany: Czw 08:00, 05 Kwi 2007    Temat postu:

Ja się nie upieram, ale jakie korzyści widzisz z wojsk mieszanych?
Powrót do góry
n3m3s1s
Gość






PostWysłany: Czw 12:00, 05 Kwi 2007    Temat postu:

Wyjasnilem w temacie o garnizonach Smile
Powrót do góry
petronius
Gość






PostWysłany: Czw 14:00, 05 Kwi 2007    Temat postu:

Gooras napisał:
No to zależy teraz czy zależy nam na koszcie, czy szybkości. Topornicy tańsi i mniej żrą, ale wolniejsi... Zdecydujcie i poinformujcie kazika - szkoda, żeby rozwijał infrastrukturę pod rycerzy.


Ja uważam, że na koszcie i utrzymaniu. Wielka armia zaleje przeciwnika i tak jak pisał w innym wątku White - zmiecie jego obronę, a więc zrobi to, o co nam chodzi. Szybka armia może wpaść do prawie pustej osady wroga, a potem powolne katapulty nadzieją się na zorganizowaną obronę.
Według mnie "walec drogowy" z piechoty jest dobry.
Natomiast niezależnie od tego setka np. Germańskich Rycerzy wystarczy zarówno jako uzupełnienie, jak i np. jednostka do szybkiego i częstego farmienia (strategia: niszczymy obronę piechotą, demolujemy osadę katapultami, a potem wpadamy co jakiś czas setką rycerzy i rabujemy).

No i kwestia utrzymania - osada OFF musi być jak najdłużej samodzielna, inaczej żołnierze szybko wyzdychają, gdyby np. nagle zabrakło dostaw zboża z części sojuszu. Konnica za dużo zjada.

W tym kontekście Kazik nie musi rozwijać infrastruktury pod rycerzy - ona już jest w osadzie #1. Tam można budować, jak uważa White, katapulty, ich osłonę pałkarzami (po 50 pałkarzy na 10 katapult) i farmiącą armię konnicy, np. 100 rycerzy.
#2 niech rozwija DEF, a w #3 będzie OFF z toporników (i może pałkarzy?) i wszyscy będą zadowoleni. Reszta osad ma funkcję wspierającą surowcowo.
Powrót do góry
Gooras




Dołączył: 14 Sty 2007
Posty: 4658
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:00, 05 Kwi 2007    Temat postu:

Great! Ale co ja mam zrobić z 1000 EC? Wink

Dobra - już stało się. Z własnej kieszeni wystawię armię centurionów z drugiego 15crop. (niestety nie będzie to stolica). Gdyby okazało się, że EC jednak padnie to przestawimy produkcję na centurionów w całości. Nie powinien to być duży kłopot. Infrastruktura ekonomiczna już jest. Zrobi się tylko upgrade'y dla centurionów i trochę podniesie koszary i po sprawie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
petronius
Gość






PostWysłany: Czw 15:00, 05 Kwi 2007    Temat postu:

I świetnie. Teorie teoriami, ale dopiero w działaniu można sprawdzić, jak one naprawdę funkcjonują. Może się okazać, że zaskoczenie i dość duża siła EC są ważniejsze niż mozolne budowanie potężnej armii centurionów. A tym, co już jest wyprodukowane, nie ma się co przejmować - dzięki uzupełnianiu braków po atakach centurionami stopniowo 1000 EC zostanie zastąpione przez samych centurionów...
Powrót do góry
Gooras




Dołączył: 14 Sty 2007
Posty: 4658
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:00, 05 Kwi 2007    Temat postu:

Tak właśnie myślę Wink 1000 EC też się przyda.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Dominus Nox Strona Główna -> Archiwum / IPN Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin